torsdag 13 maj 2010

Vaknade denna dag till ett soligt New York. Igår var det bedrövligt men jag lyckades ändå få ihop 24 234 steg trots regn, frihetsgudinna och nya skor. Idag åkte de gamla skorna på igen för säkerhets skull. ka jag åka ner till Duffy´s på 18:th st. Det är en sk Outlet där man kan handla kläder billigt. Jag behöver en enkel jacka att ha här eftersom det är kallare än jag trott. Skivor har jag nog köpt färdigt nu men man vet aldrig.
Jag fick tag på flera stycken som stått på min önskelista. Passerade denna skylt när jag gick igår.

Jag ska ringa Ivar idag också och försöka träffa honom i eftermiddag. Annars har jag ingenting på programmet denna dag.

3 kommentarer:

  1. Det finns en dubbel-lp (får plats på en CD) som heter "Live Adventures of Al Kooper & Mike Bloomfield".
    Inte helt lätt att få tag i...
    Rekommenderas mycket varmt!

    Hälsar Sven

    SvaraRadera
  2. Jag hade fel - det är en dubbel-cd

    Sven

    SvaraRadera
  3. Den har jag faktiskt och den är underbar!

    SvaraRadera