tisdag 4 maj 2010

Som sagt, det drar ihop sig till avfärd. Packar ikväll och tänker. Så här ser det ut i köket nu. Jag brukar tänka utifrån min kropp när jag packar. Har jag allt jag behöver till fötterna (strumpor, skor)? Underkroppen (kalsonger byxor, shorts), o s v. Har jag med alla kablar till min elektronik? Det är mycket att tänka på. Funderar nu på om jag ska raka mig. När får jag tillfälle att göra det nästa gång utan att det blir för besvärligt tro.
Det kommer att bli ett helsicke att tvätta håret i år. Numera krävs balsam för att jag ska få ordning på det och duscharna på hotellet är inte roliga. Det sitter ett stort munstycke högt upp och man kan inte sätta på vattnet utan att bli genomblöt. Det innebär att om vattnet är kallt så märker man det ganska snabbt. Det går inte att låta det spola tills det blir varmt innan man kliver in.
Har suttit ikväll och kollat in platser i New York som har fri Internetaccess.

3 kommentarer:

  1. Tog du med dig tofflor? / :) Dag

    SvaraRadera
  2. Undrar om du inte flyger om en kvart? Trevlig resa:)/ Ilona

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen! Hoppas du kommit fram välbehållen.

    SvaraRadera